نظر رئیس تیک‌تو در مورد گرافیک واقعی در بازی ها

نظر رئیس تیک‌تو در مورد گرافیک واقعی در بازی ها

نظر رئیس تیک‌تو در مورد گرافیک واقعی در بازی ها 150 150 admin

چندی پیش یکی از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی گفته بود که برای ساخت یک بازی با جلوه های کاملاً واقعی به 40 ترافلاپ قدرت سخت افزاری خام نیاز است. وی در اظهار نظرها اظهار داشت که قادر خواهد بود تصاویر کاملاً واقع گرایانه ای ایجاد کند و منتظر همه فیلم های واقع بینانه ایجاد شده توسط انسان ها برای چند سال آینده باشد. اما با توجه به گرافیکی که تاکنون در عناوینی مانند The Last of Us Part 2 و Red Dead Redemption 2 دیده ایم ، آیا ورود گرافیک کاملاً واقع بینانه از ما دور است؟ شخص مسئول Take-Two Interactive اینطور فکر نمی کند.

اشتراوس زلنیک مدیر عامل تیكوتو اخیراً در كنفرانسی در US Global TMT Virtual درباره آینده بازی های ویدیویی صحبت كرد. او بیشتر به جایی که تجارت پیش می رود تمرکز کرد ، اما همچنین اشاره کرد که ما با گرافیک واقعی خیلی فاصله نداریم.

برخی از کارهایی که اکنون انجام می دهیم به نظر می رسد اقدام زنده است ، اما هنوز هم انیمیشن است. ده سال بعد ، اگر بخواهید ، این گزینه را دارید که فارغ از پیشرفت های فنی ، کاملاً واقع بینانه ایجاد کنید که کاملاً روی رایانه شما اجرا شود.

مدیر عامل تیکوتو احتمالاً به فکر پلی استیشن و ایکس باکس بعدی است ، اما 10 سال در گوشه و کنار است. تاکنون فقط چند بازی را دیده ام که از سخت افزار جدید نهایت استفاده را می برند اما انتظار اینکه زودتر دیده شوند بی دلیل نیست. با این حال ، ایده های مربوط به کارهای طرف اول سونی و مایکروسافت که در پایان نسل نهم اعلام شد ، می تواند نشان دهد که چقدر از گرافیک واقع گرایانه فاصله دارد. البته اگر جای خالی باقی بماند!