نظر توسعه‌دهندگان در مورد میزان رم و مشکلات Xbox Series S

نظر توسعه‌دهندگان در مورد میزان رم و مشکلات Xbox Series S

نظر توسعه‌دهندگان در مورد میزان رم و مشکلات Xbox Series S 150 150 admin

مایکروسافت سرانجام کنسول Xbox Series S را منتشر کرد که باعث ایجاد اخبار گسترده ای در وب سایت و رسانه های اجتماعی شد. قیمت کنسول 300 دلار یک مزیت مهم محسوب می شود و افراد زیادی را به خود جلب کرده است. برخی از س questionsالات در مورد میزان RAM در دستگاه باعث توجه توسعه دهندگان شده است و بعداً در مورد آن خواهیم شنید.

بیلی خان ، توسعه دهنده نرم افزار بازی در id Software Studio ، معتقد است که میزان RAM موجود در کنسول سری Xbox S یک مشکل بزرگ است و به دلیل توزیع آن بین سیستم عامل و بازی ، سرعت پردازش را کاهش می دهد. یکی دیگر از توسعه دهندگان استودیو ، Alex Gneiting ، گفت که کار با RAM کنسول کار آسانی نیست و چالش بزرگی را برای توسعه دهندگان ایجاد می کند.

ساسان سپهر، مدیر فنی استودیو Remedy Entertainment هیجان خود را از کنسول Xbox Series X نشان داده است و باور دارد که میزان رم پایین ازنظر فنی مشکل ایجاد می‌کند. طراحی بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty به نام David Micnkner در این مورد گفته است: « نمی‌توانم به این نکته فکر نکنم که آن‌ها یک کنسول با مشخصات ضعیف‌تر منتشر خواهند کرد که قرار است فرایند تولید را کُند کند.»

رم کنسول ایکس باکس سری اس تنها مشکلی نیست که توسعه‌دهندگان از آن صحبت کرده‌اند. Robert Bowling که یکی از کارگردان‌های معروف بازی است باور دارد که این مشکل آن اندازه که توسعه‌دهندگان از آن می‌گویند، جدی نیست و این چالش در نسل فعلی باوجود کنسول‌های مختلف بیشتر به چشم می‌آید تا نسل بعدی.

Thomas Puha مدیر روابط عمومی استودیو رمدی هم باور دارد که پردازنده کنسول عالی است اما کارت گرافیک آن چندان قوی نیست اما چنین چیزی از توسعه بازی برای این کنسول جلوگیری نمی‌کند. Dan Weiss تندتر از بقیه صحبت کرده است و بر این باور است که مشخصات پایین‌تر کنسول ایکس باکس جلوی پلی‌استیشن 5 کم خواهد آورد.

مایکروسافت کنسول قوی‌تری به نام Xbox Series X با گرافیک قدرتمندتر از پلی‌استیشن 5 و حافظه SSD با حجم بیشتر را آماده کرده است و جانب‌داری از سوی توسعه‌دهندگان استودیوهای شخص ثالث، ظاهر جالبی ندارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt