شکل دادن به مقادیر اولیه در آموزش تری دی مکس

شکل دادن به مقادیر اولیه در آموزش تری دی مکس

شکل دادن به مقادیر اولیه در آموزش تری دی مکس 150 150 admin

خرید یک دوره جامع آموزش تری دی مکس به شما کمک می کند تا چند هفته آموزش تری دی مکس را دریافت کنید. آموزش تری دی مکس ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. برای اکثر افراد ، آموزش تری دی مکس کندتر و برای افرادی که تحصیلات کمتری در آموزش تری دی مکس دارند ، خواهد بود. بنابراین ، از نظر تئوری ، آموزش تری دی مکس ممکن است برای 5 ماه یا بیشتر (و حتی کمتر) لازم باشد تا با تمام اجزا و جنبه های آموزش تری دی مکس آشنا شوید. اما بهتر است بدانید که آموزش تری دی مکس هر روز به روز می شود. آموزش تری دی مکس که در رسانه مدارس تلویزیون به شما ارائه می شود ، شامل تمام مشاوره ها و آموزش تری دی مکس است که تاکنون در سراسر جهان موجود است و نیازی به یادگیری اصول دیگر شما را از بین می برد.

در این راهنمای کوتاه آموزش کار با 3d max می خواهم همانطور که در جاکارتای قدیم نشان داده شده است ، نحوه تخریب را مدل کنم
منظر شهری.

من با شی 3ds Max box شروع کردم و یک بافت زنگ زده روی آن قرار دادم.

موانع اصلی

سپس کشو را روی پل در حال تغییر قرار دادم ، یک لبه را انتخاب کردم و قسمتهای Extrude را قرار دادم. من شعاع Extrude خوبی را حفظ کردم و از وسط دور نماندم.

شامل زمینه ها است

سپس نقشه UVW را با Box Mapping تغییر دادم ، تمام سطوح چند ضلعی را انتخاب کردم و تمام لغزنده های جعبه را تمیز کردم.

گروه های اسکیت را تخلیه کنید

در زیر جسم راس ، من شروع به ایجاد بخشی کردم که در خارج از دیوار با استفاده از یک ابزار برش خرد شد.

بلوک را بشکنید

من همان شماره را در سمت چپ و راست نگه داشتم ، همان تعداد ، بنابراین بعداً می توانم پیوند دهم.

استراحت متقارن

سپس من میدان وسط را انتخاب کردم …

قسمت میانی را بردارید

… و انتهای چپ و راست را با یک ابزار برش متصل کنید.

باطل را اصلاح کنید

 

سپس چند ضلعی ها را در قسمت شکسته انتخاب کردم و یک جعبه برای این چند ضلعی ها برای چند ضلعی های دیگر روی این جعبه قرار دادم. از هر سوالی پرسیده شد ، اما گروه من متشکل از 4 نفر برای یک پیست اسکیت 4 نفره و 3 نفر برای بقیه کشوها بود.

گروه طراحی دیگری را مشخص کنید

راس را وارد قسمت شکسته کردم و وارد موضوع راس شدم. یک نوار پیمایشی را در پایین سمت راست رابط رسم کردم و به پایین صفحه رنگی برگشتم. در آنجا دکمه فشار / کشش را پیدا کردم و آن را فشار دادم و شماره را گذاشتم. من مقادیر زیر را آورده ام: فشار / اندازه تنش: 3.5 میلی متر ، اندازه برس: 65 میلی متر ، قدرت برس: 1.

توجه داشته باشید که یک عدد منفی برای مقدار Push / Pull سطح را هل داده و عدد سطح مثبت را از بین می برد.

کار با اعوجاج رنگ

شروع به تنظیم سطح کردم تا اینکه به نتیجه مطلوب رسیدم.
در اینجا نتیجه سریع رتبه بندی وجود دارد ، وحشتناک نیست! این تکنیک کاملاً ساده است ، با این وجود می تواند نتیجه جالبی به دست آورد و واقع گرایی را به صحنه محیط ما بیفزاید.

این روش در یکی از کارهای سه بعدی من به کار رفته است

همه چیز در مورد چگونگی انجام مدل سازی تخریب در 3ds Max در حال حاضر است. من می دانم که بعضی از شما ممکن است بگویید که استفاده از ZBrush بهتر است – اگر بخواهید نتیجه سریع و بدون تغییر به یک نرم افزار دیگر داشته باشید ، بیشتر شبیه یک روش سنتی است. من فکر می کنم او سریع است و عالی کار می کند!

امیدوارم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. برای یکسری آموزشهای سه بعدی دیگر از طرف من ، می توانید به سایت وبلاگ من مراجعه کنید. من متعهد هستم آنچه را که به عنوان یک هنرمند سه بعدی آموخته ام به اشتراک بگذارم و تلاش می کنم حداقل یک آموزش ماهانه در آن سایت وبلاگ ارسال کنم.

امیدوارم این راهنما برای شما مفید باشد.