سخنان سازنده ی Cyberpunk در مورد اولین بازی‌های نقش‌آفرینی

سخنان سازنده ی Cyberpunk در مورد اولین بازی‌های نقش‌آفرینی

سخنان سازنده ی Cyberpunk در مورد اولین بازی‌های نقش‌آفرینی 150 150 admin

به عنوان بخشی از رویداد PAX ، مایک پاندزمیت ، خالق Cyberpunk ، در مورد موضوعات مختلف ، از جمله ایجاد و توسعه بازی های نقش آفرینی و ظهور بازی های ویدیویی ، بحث کرد. فیلم های مصاحبه نیم ساعته مایک را می توان در YouTube یافت و ما به دلیل صدای دلنشین او پیشنهاد می کنیم که آنها را تماشا کنیم ، اما خلاصه ای از مکالمه وی را در زیر می خوانیم.

Panditsmit ابتدا در مورد اولین روزهای بازی های نقش آفرینی خارق العاده مانند Dungeons & Dragons صحبت می کند. وی گفت که در یک مسابقه D&D با همسرش لیزا ملاقات کرده است. نامزد لیزا سعی کرد تا آنجا که ممکن است نقش مایک را بازی کند ، اما این آغاز رابطه با همسر آینده او بود. آزادی مسافر باعث تغییر دیدگاه مایک شد و او را مجبور کرد به فکر عناصر جدید باشد. او از خود پرسید: چه عناصری داستان را غنی می کنند و جهانی بی نظیر می آفرینند؟

مایک در مورد تأثیر مخترعانی که در روزهای ابتدایی زندگی حرفه ای خود ملاقات کرد ، در مورد چگونگی کمک و پیشرفت وی صحبت می کند. در ابتدای صنعت بازی ، مخترعان با یکدیگر دوستانه و گرم بودند و کمک زیادی به یکدیگر می کردند ، اما این فضای دوستی از بین رفت و ورود به صنعت بازی بسیار دشوار بود.

صنعت بازی های ویدیویی با یک تبلت شروع شد. مایک معتقد است که امروز می تواند یک بازی رومیزی با قیمت اولیه 10 هزار دلار بسازد ، اما ساخت بازی های ویدیویی میلیون ها دلار هزینه دارد:

وقتی اولین بازی ویدیویی بزرگ را شروع می کنید ؛ من از مدیران در مورد بودجه پروژه س askedال کردم ، آنها به من گفتند که مجاز به نگه داشتن حداکثر 20 میلیون دلار هستند. در آن زمان فهمیدم که 20 میلیون دلار بدهی دارم و راهی برای رفتن دارم و احتمال شکست هم بیشتر است.

هزینه بازی های ویدیویی افزایش یافته است و مایک به صنعت آسیب می رساند و فرهنگ کمک به مخترعان و ملاقات با افراد جدید و خلاق از بین رفته است:

من فکر می کنم صنعت بازی مانند هالیوود است. این هزینه به طرز مضحکی زیاد است و موارد زیادی مانند کاهش تماس مستقیم با طرفداران وجود دارد. به نظر می رسد دیواری بین بازیکنان و مخترعان ایجاد شده است. در بازی های ویدئویی ، افراد جالبی را نیز ملاقات می کنید ، اما تعداد کمی از آنها آماده صحبت در مورد چگونگی ساخت یک بازی و کمک به شما هستند.