ردیاب شی در منوی ردیاب Cinema 4D

ردیاب شی در منوی ردیاب Cinema 4D

ردیاب شی در منوی ردیاب Cinema 4D 150 150 admin

سینما فوردی ابزاری اساسی برای هر طراح حرکتی است ، اما واقعاً چقدر آن را می شناسید؟ چند بار از زبانه های منوی بالا در سینما فوردی استفاده می کنید؟ احتمال این وجود دارد که شما احتمالاً تعداد انگشت شماری از ابزارهایی را که استفاده می کنید در اختیار دارید ، اما در مورد ویژگی های تصادفی که هنوز امتحان نکرده اید چه می کنید؟ برای یادگیری سینما فوردی بهترین راه شروع دوره های آموزش سینما فوردی است. برای مطالعه بیشتر و آموزش سینما فوردی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://maktabtv.com/category/cinema4d/

همانطور که در سایت schoolofmotion اشاره شده است، ردیاب شی به روشی مشابه ردیاب حرکت کار می کند. با این حال ، هدف آن ردیابی یک شی در فیلم شما است. قبل از آموزش سینما فوردی بگویید شما در عکس های خود یک جاروک دارید و می خواهید آن را با مدل شمشیر سبک 3D خنک که از Video Copilot گرفتید جایگزین کنید. با استفاده از این ابزار می توانید!

اکنون در آموزش سینما فوردی ، مهم است که به یاد داشته باشید ردیابی شی object کار نمی کند مگر اینکه ابتدا ردیابی حرکت داشته باشید. قبل از ردیابی شی object موجود در صحنه ، باید فیلم را ردیابی کنید.

در آموزش سینما فوردی اکنون که صحنه خود را ردیابی کردید ، زمان ردیابی شی object فرا رسیده است.
در حالی که ترافیک را ردیابی می کنید ، ایجاد چندین مسیر برای جسم مهم است. برای مرحله بعدی به این موارد احتیاج داریم. تا آنجا که ممکن است برای بهترین ردیابی ممکن ایجاد کنید.

پس از آموزش سینما فوردی و هنگامی که Object Tracker را ایجاد کردید ، به طور خودکار شی ردیاب حرکت شما را به عنوان منبع ردیابی حرکت انتخاب می کند. شما فقط باید به شی هندسی ، در این مورد ، اسلحه بزرگ SciFi اختصاص دهید.

ما باید به نقاطی که شی the را ردیابی می کنند دسترسی پیدا کنیم. به ردیابی ترافیک برگردید و همه این مسیرها را انتخاب کنید. کلیک راست کرده و به جایی که می گوید “انتساب به شیject” بروید ، سپس “ردیابی شیject” را انتخاب کنید.

این آهنگ ها اکنون توسط ردیاب شی برای کنترل موقعیت اسلحه SciFi استفاده خواهد شد.

محدودیت ها در منوی ردیاب Cinema 4D
پس از تماشای عکس های خود و آموزش سینما فوردی ، ممکن است متوجه شوید که مسیر کمی خاموش است. شاید چرخش مورب باشد یا مقیاس واقعاً کوچک باشد. اینجاست که محدودیت ها وارد می شوند.این موارد فقط درصورتی کار می کنند که شما حلال 3D را اجرا کرده باشید و دوربین در صحنه حل شده باشد.محدودیت موقعیت به عنوان نقطه شروع جهانی راه حل عمل می کند. به عنوان مرکز صحنه تصور کنید. نقطه ای را که می خواهید از آن به عنوان مرکز مرکز استفاده کنید انتخاب کرده و محدودیت موقعیتی ایجاد کنید.محدودیت برداری با تعریف فضای XYZ عکسها کار می کند. دو نقطه افقی را روی یکدیگر انتخاب کنید و آن را روی X قرار دهید.دو نقطه را روی یک سطح عمودی انتخاب کنید و آن را روی Y تنظیم کنید.دو نقطه در اعماق صحنه انتخاب کرده و آن را روی Z تنظیم کنید.این به ردیاب کمک می کند تا دوربین را با عکسبرداری به درستی هدف قرار دهد.سرانجام ، محدودیت مسطح داریم. این کار مشابه محدودیت برداری است ، با این تفاوت که از صفحه استفاده می کند. راهی عالی برای ردیابی کف و دیوارها.وقتی همه اینها با هم کار می کنند ، باید در مسیر دستیابی به ردیابی حرکتی کاملاً تمیز مستقیم در Cinema 4D باشید!