راهی برای پیروزی مایکروسافت در برابر سونی در نبرد کنسول

راهی برای پیروزی مایکروسافت در برابر سونی در نبرد کنسول

راهی برای پیروزی مایکروسافت در برابر سونی در نبرد کنسول 150 150 admin

بسیاری از تغییرات در دستورالعمل های مدیریت و بازاریابی مایکروسافت در زمینه تصویری بر هیچ کس پوشیده نیست. در حالی که پلی استیشن حضور پررنگی در این نسل دارد و به نظر نمی رسد دلسرد شود ، مایکروسافت که اکنون در آستانه عرضه نسل بعدی کنسول Xbox Series X است ، باید تمام تلاش خود را انجام دهد برش بگردان. افراد مسن این اکوسیستم با Xbox Series X به وضع موجود خواهند رسید.

بدون شک ، برخی از بهترین بازیکنان صنعت در حال حاضر روی XOX کار می کنند و آن را می فروشند تا بتوانند بهترین بازی را با حریف خود PS5 تا سال 2020 داشته باشند. با این حال ، در اخیراً ، فیل اسپنسر از روشی جدید برای ساخت Xbox Series X به عنوان رقیبی جدی برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

با بازیکنان ژاپنی کار کنید

بیایید اینجوری شروع کنیم ما و بسیاری از بازیکنان دیگر در سراسر جهان عاشق بازی های ژاپنی و آداب و رسوم آنها هستیم. با این معرفی و درک از طرفداران بالقوه سرسخت این بازی ها ، به راحتی می توان فهمید که چرا حمایت از بازی ها و تحولات محبوب ژاپنی می تواند راهی عالی برای تقویت ژانر XOX و پیروزی باشد اهمیت کنسول آینده.

XOX به عنوان یک آمریکایی در این کشور محبوب ترین بود ، در حالی که XOX نینتندو به عنوان پلی استیشن ، موفق ترین در بازار جهانی بود. به عبارت دیگر ، از زمان راه اندازی Xbox One در سال 2013 ، حدود 150،000 از این کنسول ها در ژاپن منتشر شده است.

با این حال ، ما در اینجا در مورد هدف قرار دادن مایکروسافت در بازار بازی های ژاپنی صحبت نمی کنیم. اما تاکنون آنها به این هدف نرسیده اند. ما در حال صحبت کردن در مورد (موجود) مایکروسافت هستیم که با پخش کنندگان و مشاوران ژاپنی برای ساخت برچسب های سفارشی برای XOX کار می کند. و کاملاً واضح است که ما تنها کسانی نیستیم که چنین ایده ای داریم. رهنمودهای رئیس XOX فیل اسپنسر به آن اشاره می کنند.

اوایل هفته گذشته اسپنسر برای مذاکره و دریافت بازخورد مثبت از رسانه ها و توسعه دهندگان ژاپنی و کار با یکدیگر در مورد برنامه های این شرکت برای سال 2020 و بعد از آن به ژاپن سفر کرد. به طور خلاصه: بحث در مورد آماده شدن برای رونمایی از کنسول X X Series.

“بازگشت به ژاپن خوب است. من و تیم در اتاق نشیمن با خبرنگاران در مورد سال 2020 و بعد از آن صحبت کردیم.” انرژی و هیجان زیادی در مورد آینده ورزش وجود دارد. ”

اگر این توئیت قضاوت کافی برای شما نیست ، می خواهم توجه شما را به توییتی که اسپانسنر در بازگشت از ژاپن آخر هفته ارسال کرد ، جلب کنم. در این توییت ، او به وضوح بازی های بدون نام برنامه ریزی شده برای E3 2020 را بیان کرد:

“ما یک هفته عالی را در ژاپن سپری کردیم و با رسانه ها و هم اتاقی ها در مورد Xbox Series X ، XboxGamePass و پروژه xCloud صحبت کردیم. ما با عناوین بازی کردیم و عناوین اعلام کردیم ، در مورد E3 2020 بحث کردیم و شما حتی آینده ورزش. “من همیشه از طریق استعدادهای خلاق و بزرگ خود ژاپن را ترک می کنم.”

هیچ اشتباهی نکن. فیل اسپنسر علاوه بر حرفه ای ورزشی ، در زمینه برچسب XOX نیز متخصص است. با این توییت ها می توان دریافت که اسپنسر گام های قابل توجهی در رشد و توسعه ژانر XOX برداشته است. و از یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد برای Xbox Series X استفاده می کند.

بدون شک ، برخی از بهترین بازیکنان صنعت در حال حاضر روی XOX کار می کنند و آن را می فروشند تا بتوانند بهترین بازی را با حریف خود PS5 تا سال 2020 داشته باشند. با این حال ، در اخیراً ، فیل اسپنسر از روشی جدید برای ساخت Xbox Series X به عنوان رقیبی جدی برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

با بازیکنان ژاپنی کار کنید

بیایید اینجوری شروع کنیم ما و بسیاری از بازیکنان دیگر در سراسر جهان عاشق بازی های ژاپنی و آداب و رسوم آنها هستیم. با این معرفی و درک از طرفداران بالقوه سرسخت این بازی ها ، به راحتی می توان فهمید که چرا حمایت از بازی ها و تحولات محبوب ژاپنی می تواند راهی عالی برای تقویت ژانر XOX و پیروزی باشد اهمیت کنسول آینده.

XOX به عنوان یک آمریکایی در این کشور محبوب ترین بود ، در حالی که XOX نینتندو به عنوان پلی استیشن ، موفق ترین در بازار جهانی بود. به عبارت دیگر ، از زمان راه اندازی Xbox One در سال 2013 ، حدود 150،000 از این کنسول ها در ژاپن منتشر شده است.

با این حال ، ما در اینجا در مورد هدف قرار دادن مایکروسافت در بازار بازی های ژاپنی صحبت نمی کنیم. اما تاکنون آنها به این هدف نرسیده اند. ما در حال صحبت کردن در مورد (موجود) مایکروسافت هستیم که با پخش کنندگان و مشاوران ژاپنی برای ساخت برچسب های سفارشی برای XOX کار می کند. و کاملاً واضح است که ما تنها کسانی نیستیم که چنین ایده ای داریم. رهنمودهای رئیس XOX فیل اسپنسر به آن اشاره می کنند.

اوایل هفته گذشته اسپنسر برای مذاکره و دریافت بازخورد مثبت از رسانه ها و توسعه دهندگان ژاپنی و کار با یکدیگر در مورد برنامه های این شرکت برای سال 2020 و بعد از آن به ژاپن سفر کرد. به طور خلاصه: بحث در مورد آماده شدن برای رونمایی از کنسول X X Series.

“بازگشت به ژاپن خوب است. من و تیم در اتاق نشیمن با خبرنگاران در مورد سال 2020 و بعد از آن صحبت کردیم.” انرژی و هیجان زیادی در مورد آینده ورزش وجود دارد. ”

اگر این توئیت قضاوت کافی برای شما نیست ، می خواهم توجه شما را به توییتی که اسپانسنر در بازگشت از ژاپن آخر هفته ارسال کرد ، جلب کنم. در این توییت ، او به وضوح بازی های بدون نام برنامه ریزی شده برای E3 2020 را بیان کرد:

“ما یک هفته عالی را در ژاپن سپری کردیم و با رسانه ها و هم اتاقی ها در مورد Xbox Series X ، XboxGamePass و پروژه xCloud صحبت کردیم. ما با عناوین بازی کردیم و عناوین اعلام کردیم ، در مورد E3 2020 بحث کردیم و شما حتی آینده ورزش. “من همیشه از طریق استعدادهای خلاق و بزرگ خود ژاپن را ترک می کنم.”

هیچ اشتباهی نکن. فیل اسپنسر علاوه بر حرفه ای ورزشی ، در زمینه برچسب XOX نیز متخصص است. با این توییت ها می توان دریافت که اسپنسر گام های قابل توجهی در رشد و توسعه ژانر XOX برداشته است. و از یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد برای Xbox Series X استفاده می کند.

این و علاوه بر این ، داگ بوثر (رئیس نینتندو آمریکا) همزمان با فیل اسپنسر به ژاپن سفر کرد. چه اتفاق وحشتناکی افتاده است! نه؟

مباحث پیشنهادی: