درآمد ورزش های الکترونیکی 1.1 میلیارد دلار تا سال 2020

درآمد ورزش های الکترونیکی 1.1 میلیارد دلار تا سال 2020

درآمد ورزش های الکترونیکی 1.1 میلیارد دلار تا سال 2020 150 150 admin

سال آینده ، ارزش بازار ورزش های الکترونیکی (esport) به بیش از 1 میلیارد دلار خواهد رسید. به گفته نیوزو ، eSports با درآمد حاصل از حمایت مالی و حقوق رسانه به پیش بینی خود در سال جاری می رسد.
ورزش های الکترونیکی که هنوز به جریان اصلی تبدیل نشده است ، روز به روز در حال رشد است. پیش از این موسسه تحقیقات نیوزو پیش بینی کرده بود که درآمد بازار ورزش های الکترونیکی در سال 2019 به یک میلیارد دلار برسد که در پایان سال 950.6 میلیون دلار تخمین زده می شود. نیوزو پیش بینی رشد 16 درصدی در تجارت الکترونیکی در سال جاری را اعلام کرده است. این بازار همچنین با رشد 12 درصدی به 495 میلیون نفر خواهد رسید.

Newzoo سال 2020 را “سال نقطه عطفی” برای رشد جریان های درآمد دیجیتال و استریم لقب داده است. گفته می شود که حقوق رسانه و حمایت مالی به عنوان پرچمداران بخش درآمد این بازار ، حدود 75٪ از کل درآمد امسال را تشکیل می دهد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که در سال 2020 ، حمایت مالی با 636.9 میلیون دلار (رشد 16.6 درصدی) بیشترین درآمد درآمد از ورزش های الکترونیکی خواهد بود. اما سریعترین رشد در جهان مربوط به درآمد دیجیتال و جریان است. Newzoo پیش بینی می کند 18.2 میلیون دلار جریان درآمد داشته باشد که تا سال 2023 به 31.6 میلیون دلار خواهد رسید. همچنین در سال 2020 ، جریان درآمد فروش کالا و بلیط ، همراه با بخش حقوق ناشران ، با افزایش 0.5 درصدی ثبات نسبی را تجربه خواهند کرد. از نظر منطقه جغرافیایی ، بازارهای ورزش های الکترونیکی آسیا معمولاً از غرب پیشی می گیرند. براساس داده ها ، چین با 385 میلیون دلار (18 درصد) بیشترین سهم را در تجارت الکترونیکی دارد. آمریکای شمالی با شکاف زیادی در درآمد 252.8 میلیون دلار در جایگاه دوم قرار گرفت ، در حالی که اروپای غربی با 201.2 میلیون دلار در جایگاه سوم قرار گرفت.

ورزشهای الکترونیکی همراه

به گفته شرکای niko ، یک نکته که تأثیر زیادی در این بازار ، به ویژه در آسیا داشته است ، ورزش های الکترونیکی در تلفن های همراه است. Newzoo از این بخش در حال رشد صنعت به عنوان “مرکز جدید” بالقوه این تجارت نام برده است.
نیوزو در گزارشی گفت: “طی 12 ماه گذشته ، ورزش های الکترونیکی در تلفن های همراه رشد چشمگیری داشته و انتظار می رود در ماه های آینده محبوبیت بیشتری کسب کنند.” در جای دیگر ، بازارهایی مانند آسیای جنوب شرقی ، هند و برزیل پیشتاز این رشد هستند. تأثیر برنامه های سبک – همراه با بازی هایی مانند PUG Mobile و Garena Free Fire – موقعیت بازی های موبایل رقابتی را بیشتر تقویت کرده است. این روند همچنین در افزایش 600 درصدی ساعتهای پخش بازدید از تلفن همراه از 15.3 میلیون ساعت در سال 2018 به 98.5 میلیون در سال 2019 مشهود است. ”

پربیننده ترین بازی های ورزش های الکترونیکی در سال گذشته

به طور کلی ، طبق نمودارهای منتشر شده توسط Newzoo ، محبوب ترین بازی های ورزشی الکترونیکی در Twitch ، Youtube و Mixer به شرح زیر است.
مقام اول به لیگ افسانه ها با نزدیک به 350 میلیون ساعت و پس از آن Counter-Strike: Global Offensive با 215 میلیون ساعت ، Dota 2 با نزدیک به 200 میلیون ساعت و Overwatch با نزدیک به 100 میلیون ساعت از اول تا چهارم شد. هستند. در رتبه بندی بعدی تعداد ساعت ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، به طوری که Hearthstone با 37 میلیون ساعت در مکان پنجم قرار دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اگر عبارت “e-sports” را از این رتبه بندی حذف کنیم ، بازی Fortnite در سال 2019 1.3 میلیارد ساعت مشاهده شده است. اما با افزودن ورزش های الکترونیکی ، این تعداد به 28 میلیون کاهش یافته و در رده ششم قرار دارد.

ورزش های الکترونیکی چالش های زیادی برای تبدیل شدن به چیزی مانند FIFA دارند ، با سود بین 3 تا 5 میلیارد دلار برای هر جام جهانی. خبر خوب این است که علاوه بر رشد سالانه مخاطبان ورزش های الکترونیکی در جهان ، نسل جوانی هستند که با بازی و رشد با ورزش های الکترونیکی در Twitch و Youtube آشنا هستند. این پدیده هر ساله تعداد مخاطبان را افزایش خواهد داد.

مطالب پیشنهادی:
همه چیز در مورد سرویس Microsoft Game Pass
عملکرد هواوی و تأثیر آن بر دنیای فناوری