درآمد اسپورت های 1.1 میلیارد دلاری برای سال 2020.

درآمد اسپورت های 1.1 میلیارد دلاری برای سال 2020.

درآمد اسپورت های 1.1 میلیارد دلاری برای سال 2020. 150 150 admin

در سال آینده ارزش بازار esport به بیش از 1 میلیارد دلار خواهد رسید. به گفته نیوزو ، esports با درآمد حاصل از حمایت مالی و حقوق رسانه ها به پیش بینی خود در سال جاری می رسد.
ورزش های الکترونیکی که هنوز به جریان اصلی تبدیل نشده اند ، روز به روز در حال رشد هستند. پیش از این موسسه تحقیقاتی نیوزو پیش بینی کرده بود که درآمد بازار ورزش های الکترونیکی در سال 2019 به یک میلیارد دلار برسد که در پایان سال 950.6 میلیون دلار تخمین زده می شود. Newzoo پیش بینی می کند امسال 16 درصد رشد در صنعت ورزش داشته باشد. این بازار همچنین با رشد 12 درصدی به 495 میلیون نفر خواهد رسید.

نیوزو سال 2020 را “سال آبخیز” برای رشد جریان های جریانی و درآمد دیجیتال نامیده است. گفته می شود حقوق رسانه و تأیید حدود 75٪ از کل درآمد امسال را به عنوان پرچمداران بخش درآمد بازار تشکیل می دهند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که در سال 2020 ، حمایت مالی با 636.9 میلیون دلار (رشد 16.6 درصدی) بزرگترین منبع درآمد ورزش های الکترونیکی خواهد بود. اما سریعترین رشد در جهان مربوط به درآمد دیجیتال و جریان است. Newzoo پیش بینی می کند که یک جریان درآمد 18.2 میلیون دلار باشد که در سال 2023 به 31.6 میلیون دلار خواهد رسید. همچنین در سال 2020 ، درآمد حاصل از فروش کالا و بلیط ، همراه با بخش حقوق ناشران ، با افزایش 0.5 درصدی ثبات نسبی را تجربه خواهند کرد. بر اساس داده ها ، چین با 385 میلیون دلار (18 درصد) بیشترین سهم را در تجارت ورزشی دارد. آمریکای شمالی با شکاف درآمد بزرگ 252.8 میلیون دلار در رده دوم قرار گرفت ، در حالی که اروپای غربی با 201.2 میلیون دلار در رده سوم قرار گرفت.

گزارش های موبایل

به گفته شرکای نیکو ، یک نکته که تأثیر زیادی در این بازار به ویژه در آسیا داشته است ، ورزش های الکترونیکی در تلفن های همراه است. Newzoo از این بخش در حال رشد صنعت به عنوان “مرکز جدید” بالقوه برای تجارت نام برده است.
نیوزو در گزارشی گفت: “طی 12 ماه گذشته ، ورزش های الکترونیکی در تلفن های همراه رشد چشمگیری داشته و انتظار می رود محبوبیت آن در ماه های آینده بیشتر شود.” در جای دیگر ، بازارهایی مانند آسیای جنوب شرقی ، هند و برزیل پیشتاز این رشد هستند. تأثیر برنامه های سبک در کنار بازی هایی مانند PUG Mobile و Garena Free Fire ، موقعیت بازی های موبایل رقابتی را بیش از پیش تقویت کرده است. این روند همچنین در افزایش 600 درصدی ساعتهای تماس تماس با ورزشهای موبایل از 15.3 میلیون ساعت در 2018 به 98.5 میلیون در 2019 مشهود است. ”

پربیننده ترین بازی های اسپورت در سال گذشته

به طور کلی ، با توجه به لیست های منتشر شده توسط Newzoo ، محبوب ترین بازی های esports که در وب سایت های Twitch ، Youtube و Mixer مشاهده می شوند به شرح زیر است.
مقام اول به لیگ افسانه ها با تقریباً 350 میلیون ساعت و پس از آن Counter-Strike: Global Offensive با 215 میلیون ساعت ، Dota 2 با تقریبا 200 میلیون ساعت و Overwatch با تقریبا 100 میلیون ساعت از اول تا چهارم. هستند. در رتبه بندی های زیر تعداد ساعت ها به طرز چشمگیری کاهش یافته است و بازی Hearthstone را با 37 میلیون ساعت در مکان پنجم قرار داده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید اگر عبارت “e-sports” را از این رتبه بندی حذف کنیم ، بازی Fortnite در سال 2019 نزدیک به 1.3 میلیارد ساعت مشاهده است. اما با اضافه شدن esports ، این تعداد به 28 میلیون کاهش یافته و در رتبه ششم قرار دارد.

Esports چالش های زیادی برای تبدیل شدن به چیزی مانند FIFA دارد ، با سود بین 3 تا 5 میلیارد دلار برای هر جام جهانی. خبر خوب این است که علاوه بر رشد سالانه مخاطبان ورزشهای جهان ، نسل جوانی هستند که در Twitch و YouTube با بازی آشنایی دارند و با esports بزرگ می شوند. این پدیده هر سال تعداد جلسات دادرسی را افزایش می دهد.

مطالب پیشنهادی:
همه چیز در مورد سرویس Microsoft Game Pass
عملکرد هواوی و تأثیر آن بر دنیای فناوری