از بدترین تا بهترین: همه انیمیشن های Pixar Studio

از بدترین تا بهترین: همه انیمیشن های Pixar Studio

از بدترین تا بهترین: همه انیمیشن های Pixar Studio 150 150 admin

رتبه بندی انیمیشن های Pixar Studio آسان به نظر نمی رسد. از میان 22 انیمیشن سینمایی Pixar ، فقط تعداد اندکی وجود دارد که در بدترین حالت ، ویژگی “خارق العاده” را دریافت نمی کنند. استودیوی Pixar که به خاطر داستان های متمایز و شخصیت های به یادماندنی اش به یادگار مانده است ، یکی از کم استودیوهای فیلم سازی است که با تمرکز بر توسعه و انتشار انیمیشن های فراموش نشدنی ، ضعیف ترین ساخته های خود را با رقبا قابل مقایسه می کند.

این دقیقاً همان سیاستی است که باعث شده انیمیشن های Pixar Studio همیشه در جشنواره های فیلم و فصول جوایز حضور داشته باشند. بنابراین طبیعی است که آثار به یاد ماندنی این استودیو همیشه مورد توجه مخاطبان و منتقدین قرار می گیرد و فروش فوق العاده ای را به ثبت می رساند. اما بزرگترین موفقیت استودیوی پیکسار فراتر از همه کارهای به یاد ماندنی آن می درخشد. آنها انیمیشن سینمایی سه بعدی را به یک استاندارد مشترک در دنیای انیمیشن تبدیل کردند و پیشرفت این جهان نوپا را تسریع کردند.

ریشه های این درخت غول پیکر به دهه 1970 برمی گردد. استودیوی پیکسار در ابتدا فقط انیمیشن کوتاه تولید کرد و در سال 1995 اولین فیلم بلند انیمیشن خود را منتشر کرد. داستان اسباب بازی به پیکسار کمک کرد صد سال یک شبه سفر کند و به سرعت به یکی از بهترین استودیوهای انیمیشن در جهان تبدیل شود.

از ربع قرن گذشته ، استودیوی Pixar با فناوری های پیشرفته انیمیشن توانسته است داستان های وصف ناپذیری را بر روی صفحه های نقره ای سینماها به نمایش بگذارد. بنابراین با ویجیاتو همراه باشید تا تمام انیمیشن های Pixar Studio را از بدترین و بهترین ها کشف کنید.

بدترین – رتبه 22: اتومبیل 2

این انیمیشن ناامیدکننده ترین کار در میان تمام انیمیشن های استودیوی Pixar نامیده می شود که حتی متعصب ترین طرفداران Pixar نیز به ضعف خود اعتراف می کنند. انیمیشن Cars 2 در کنار پرفروش ترین انیمیشن های Pixar (داستان اسباب بازی 4 و Incredibles 2) است که یکی از دو انیمیشن این مجموعه است (به همراه Onward) که حتی نمی توانست بودجه خود را به استودیو بازگرداند. به عنوان یک انیمیشن با بودجه ای بیش از 200 میلیون دلار ، با عنوانی روبرو شدیم که بیش از حد آشفته به نظر می رسید و شاید جای تعجب نباشد ، این اولین عنوان پیکسار بود [تا آن زمان] که نامزد دریافت هیچ جایزه اسکار نشد.

اما شکست انیمیشن Cars حتی قبل از انتشار قطعی به نظر می رسید. برخلاف فلسفه اصلی انیمیشن استودیوی Pixar ، این عنوان برای سودآوری ساخته نشده بلکه برای سود مالی ساخته شده است ، اما در واقع شانس موفقیت کمی دارد. دیزنی [به عنوان مالک استودیوی پیکسار] اصرار به ساخت این انیمیشن داشت زیرا حساب ویژه ای در زمینه فروش اسباب بازی ها در این امتیاز سینمایی باز کرده بود. یک سال پس از انتشار این انیمیشن و در سال 2012 ، پارک تفریحی لایتنینگ مک کوئین و دوستانش در دیزنی لند کالیفرنیا نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

رتبه 21: اتومبیل 3

انیمیشن Cars 3 نسبت به قسمت قبلی داستان شخصی تری را روایت می کرد ، اما هنوز جذابیت قسمت اول را نداشت. به عبارت دیگر ، این انیمیشن در نهایت چیزی بیش از تلاش برای بازاریابی از اسباب بازی ها و پارک های تفریحی حق امتیاز اتومبیل نبود. با این حال پیکسار سعی داشت ثابت کند این انیمیشن هویتی مستقل از دو انیمیشن قبلی نیز دارد. اما مشکل اصلی انیمیشن Cars 3 دقیقاً از همان جایی شروع می شود که بیش از حد روی شخصیت Lightning McQueen تمرکز کرده و آنچه را که باعث موفقیت قسمت اول شد کاملا فراموش می کند ؛ یک گروه جذاب و دوست داشتنی که عاشقانه با هم کار می کنند و آماده فداکاری هستند.

رتبه 20: دایناسور خوب

اگرچه The Good Dinosaur جای جالبی در این لیست ندارد اما در کل انیمیشن ناامید کننده ای نبود. در واقع این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های استودیوی Pixar نامیده می شود که متاسفانه داستان خارق العاده ای ندارد. داستان انیمیشن The Good Dinosaur با سرعت بسیار کمی روایت می شود و شخصیت ها یک بعدی به نظر می رسند. Pixar در گذشته ثابت کرده است که می تواند شخصیت پردازی قابل تحسینی از شخصیت هایی که قادر به صحبت نیستند ارائه دهد.

اما Spot (یکی از دو شخصیت اصلی انیمیشن) این خلاقیت استودیو Pixar را نشان نمی دهد. به همین دلیل ، نقاط ضعف یکی از مهمترین شخصیت های انیمیشن تأثیر عمده ای در روند کلی دارد. The Good Dinosaur ، به عنوان یکی از متنوع ترین انیمیشن های Pixar ، جلوه های بصری بی نظیری دارد اما در داستان پردازی و شخصیت پردازی به همان اندازه شکست می خورد.

رتبه 19: به بعد

اگر شیوع ویروس کرونا به سینماها نمی آمد و هنر هفتم را فلج نمی کرد ، انیمیشن Onward احتمالاً یکی از پرفروش ترین های استودیوی Pixar بود. با این حال تعطیلی سینماها و تعلیق اکران این انیمیشن آسیب بزرگی به استودیوی پیکسار و مجموعه دیزنی وارد کرد. با این حال ، انیمیشن Onward در جذب منتقدان و بینندگان موفق بود. بنابراین دقیقاً مشکل یکی از دو انیمیشن Pixar در سال 2020 چیست؟

استودیوی پیکسار کاری در انیمیشن Onward انجام داد که قبلاً هرگز ندیده بودیم و انتظار زیادی هم از آن نداشتیم. یک طرفدار جدی سینما و انیمیشن پس از تماشای این انیمیشن احساس می کند قبلاً آن را دیده است. داستانی که احتمالاً در بدنی ملموس تکراری باشد آن چیزی نیست که طرفداران پیکسار از انیمیشن های این استودیو انتظار دارند. با این حال ، انیمیشن Onward خیلی ناامیدکننده نیست و مفاهیم تلخ و شیرین بسیاری را برای بیننده آماده کرده است ، که با فلسفه اصلی انیمیشن های Pixar Studio مطابقت دارد.

رتبه 18: دانشگاه هیولاها

فیلم انیمیشن “دانشگاه هیولاها” دنباله قسمت اول واقعاً خوبی بود. استودیوی Pixar با زیرکی آن را به یک پیش درآمد تبدیل کرد و تصمیم گرفت که پایان داستان قسمت اول را اضافه نکند. گرچه ساخت دنباله انیمیشن Monsters، Inc. کاملاً ممکن است ، اما به نظر می رسد ساخت یک داستان کامل دشوار است. بنابراین Pixar با ایجاد یک انیمیشن از دانشگاه Monsters یکی از بهترین انیمیشن های خود را بیش از حد خطر نکرد. آنها با دو عنصر شخصیت های زیبا و موسیقی عالی توانستند انیمیشن دانشگاه Monsters را به عنوانی جالب تبدیل کنند.

رتبه 17: یافتن دوری

این دنباله ، یکی از بهترین فیلم های انیمیشن استودیوی پیکسار ، نه تنها دنباله خوبی بود ، بلکه شخصیت مستقل و مهیج خاص خود را نیز داشت. اما انیمیشن “Finding Dory” به هیچ وجه با قسمت اول قابل مقایسه نیست. این انیمیشن به دلیل کیفیت پایین برخی از سکانس های خود بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و این انتقاد در رتبه بندی نهایی منتقدان تأثیر گذاشت.

داستان پردازی احساسی همیشه در انیمیشن استودیوی Pixar بسیار مهم بوده است ، اما وقتی این استراتژی به خوبی شکل نگیرد ، با عنوانی مانند Finding Dory روبرو می شویم که به نظر می رسد ملودرامی کمرنگ است. ایده اصلی داستان انیمیشن پیکسار [از دست دادن حافظه از راه دور و جستجوی او برای یافتن خانواده] بد نبود و تلاش های استودیو برای سرعت بخشیدن به داستان با استقبال خوبی روبرو شد. بنابراین ، انیمیشن Finding Dory از بسیاری از انیمیشن های استودیوی رقیب بهتر عمل می کند ، اما در نهایت جایگاه ارزنده ای در لیست انیمیشن های Pixar ندارد.

رتبه 16: شجاع

مریدا (قهرمان اصلی انیمیشن Brave) به خاطر شهامتش به عنوان قهرمانی که بسیاری از شاهزادگان دیزنی را به چالش کشید مورد احترام است. اما مشکل اصلی این انیمیشن بیان بیش از حد انتظارات بود. تریلرهای متحرک Brave با یک عنوان حماسی و معنوی در ارتفاعات اسکاتلند قرار دارند. وقتی بینندگان به تماشای این فیلم انیمیشن می نشستند ، بیشتر عنوانی شبیه انیمیشن Brother Bear را می دیدند که فقط در کفش های استاندارد Pixar بود.

انیمیشن پررنگ یکی از معدود آثاری است که اگرچه فقط توسط آنها ساخته نشده ، توسط دیزنی و پیکسار که بر روابط مادر و دختر تمرکز دارد. پیکسار با کمک شخصیت های اصلی این کارتون بستری عالی برای روایت داستان های خانوادگی فراهم کرده و از موسیقی متن های جذاب استفاده می کند. در عین حال ، نمی توان گفتگوها و لحظات واقعاً خنده دار را نادیده گرفت.

رتبه 15: داستان اسباب بازی 2

احتمالاً باورنکردنی است که داستان اسباب بازی 2 بالاترین امتیاز راتون تومیتوزا از هر فیلم انیمیشن Pixar را داشته باشد. البته منتقدان همیشه حق رای دادن به وودی و همرزمانش را ستوده اند. اما مشکل اصلی دنباله ها مکان ظاهر شدن شخصیت های جدید است. برای انیمیشن Pixar ، معرفی یک شخصیت جدید بسیار مهم است زیرا به فروش محصولات فرعی کمک می کند و از آنجا که هیچ کس به دو عروسک سبک احتیاج ندارد ، طبیعی است که شخصیت های جدید در مرکز داستان باشند.

همانطور که گفته شد ، Toy Story 2 هنوز یک بازی خارق العاده است که مطمئناً به اندازه بازی اول تقریباً احساسی نیست.

رتبه 14: زندگی باگ

بین انتشار دو قسمت اول حق رای دادن وودی و رفقا ، یکی از انیمیشن های استودیوی پیکسار به زیبایی می درخشد. انیمیشن A ug’s Life 20 ساله و بدون دنباله و پیش درآمد. به همین دلیل ، آن را زیاد به خاطر نمی آورند. با این حال ، این انیمیشن میزبان یکی از بهترین شخصیت های شرور در میان تمام انیمیشن های استودیوی Pixar است که باعث جذابیت و جذابیت بیشتر داستان می شود.

در قلب داستان انیمیشن A ug’s Life مورچه ای به نام Flick قرار دارد. قهرمان ما که از کلونی و لانه خود بیرون رانده شده است ، دوستان جدید پیدا می کند و اتفاقات جدید شکل می گیرد. موسیقی این انیمیشن توسط رندی نیومن پخش می شود و از یک کمدی جذاب استفاده می کند. با این وجود به عنوان یک انیمیشن به یادماندنی و دوست داشتنی از سال دوم استودیوی پیکسار خیلی مورد توجه قرار نگرفته است.

رتبه 13: WALL-E

در میان تمام انیمیشن های استودیوی Pixar ، این انیمیشن WALL-E است که موفق شده بهترین شخصیت پردازی و داستان پردازی را به نمایش بگذارد و به عنوانی قابل احترام و شایسته تبدیل شود. بدون رد و بدل کردن حتی یک کلمه ، عشق انسانی بین دو ربات ایجاد می شود که این خود را در موسیقی متن انیمیشن نیز نشان می دهد. بینندگان انیمیشن WALL-E که در نیمه اول فیلم انیمیشن از دلسوزی ، سادگی ، عشق و علاقه غیرقابل پاسخ ربات قدیمی به وجد آمده بودند ، در نیمه دوم با دنیایی بیش از حد مدرن و با سرعت بالا روبرو شدند که آنها را آزار داد. ربات هوشمند مورد علاقه.

شاید به همین دلیل است که نقاط قوت یکی از بهترین انیمیشن های استودیوی Pixar خیلی مورد توجه قرار نگرفته است ، اما هنوز دلیل قانع کننده ای برای زیر سوال بردن محبوبیت آن وجود ندارد. برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن شایسته بهترین تحسین است و در مسیر درست قرار دارد.

رتبه 12: بالاتر

اگر انیمیشن WALL-E یکی از بهترین داستان پردازی ها در بین تمام انیمیشن های استودیوی Pixar باشد ، انیمیشن Up احتمالاً بهترین داستان سرایی در دنیای Pixar را دارد. در مهمترین داستانی که توسط انیمیشن Up روایت شده است ، با کمک انرژی پنهان شده در پیانو که مایکل جیاچینو آن را نواخته است ، داستان هشت دهه زندگی را در هشت دقیقه تماشا می کنید. با این حال ، در وضعیتی مشابه انیمیشن WALL-E ، تفاوت زیادی بین نیمه اول و نیمه دوم انیمیشن Up وجود دارد.

اگرچه انیمیشن Up یک عنوان بی عیب و نقص نبود. کارل و راسل ممکن است ترکیبی دلپذیر از سنت و مدرنیته باشد ، اما شرورهای اصلی داستان ، با کمک سگ های سخنگوی خنده دار اما عجیب ، در سطح و اندازه داستان نبودند.

رتبه 11: داستان اسباب بازی 3

یکی دیگر از انیمیشن های استودیویی Pixar که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت اما مانند اکثر فیلم های انیمیشنی ساخته شده در سال 2010 فقط می تواند برای کودکان جذاب باشد. شاید اگر با یک کودک باهوش و متفاوت روبرو هستید ، انیمیشن Toy Story 3 را به عنوان عنوانی غیر جذاب ارزیابی کنید. با این حال ، پایان این انیمیشن به وضوح پیام های مناسبی برای بزرگسالان داشت و دلیل آن کاملاً روشن است. اولین نسل افرادی که انیمیشن داستان اسباب بازی را تماشا می کردند ، در قسمت سوم مردان و زنان بالغ بودند.

اگرچه بسیاری از کودکانی که این انیمیشن را دیدند از نزدیک شدن عروسک ها به دستگاه زباله سوز [و آن میمون جیغ ، کودک اهریمنی و تلفن عروسک قربانی] می ترسند ، اما برای کسانی که با حق رای دادن انیمیشن داستان اسباب بازی بزرگ شده اند ، این داستان ها چیزی جز این نیستند یادآوری درسهای بزرگ زندگی نبود که در انیمیشن های Pixar Studio تکرار می شوند. به همین دلیل بسیاری از بینندگان قدیمی این انیمیشن پس از تماشای صحنه اهدای عروسک های اندی به بانی گریه کردند. به هر حال ، داستان اسباب بازی 3 دنباله ای پیشگام و متمایز بود و شخصیت های جدیدی را به دنیای بزرگ وودی و دوستانش معرفی کرد.

از مجموعه سریال های فراموش شده بخوانید:

رتبه 10: داستان اسباب بازی 4

حق انیمیشن The Toy Story ثابت کرده بود که وقتی به قسمت چهارم خود می رسد می تواند میزبان دنباله های ارزشمندی باشد. اما طرفداران نگران یک س questionال واقعاً کلیدی بودند. آیا داستان اسباب بازی 4 می تواند به موفقیت های بیشتری نسبت به قسمت قبلی دست یابد و خاطرات جدیدی را به این حق رای اضافه کند؟ پاسخ خیلی واضح نیست و طرفداران و رفقا را از هم جدا می کند. با این حال ، مخاطبان در موقعیتی هستند که می توانند درباره آن بحث کنند و پاسخ به این سوال “بله” قاطع است.

پایان انیمیشن به وودی کمک کرد تا با کنار گذاشتن زندگی قبلی خود ، سبک جدیدی از تعامل را آغاز کند. انتخاب های احساسی ، درگیری های اکشن و کمدی ، شخصیت های جدید و متفاوت ، موسیقی متن دلپذیر و سکانس های به یاد ماندنی به انیمیشن Toy Story 4 کمک کرد تا به ریشه های این فرنچایز قدیمی برگردد و سرانجام به پایان برسد.

رتبه 9: اتومبیل

ارزش و اعتبار این انیمیشن به دلیل میراث ناامیدکننده ای که از دنباله های آن به جا مانده کمی آسیب دیده است ، اما این تصمیمات تأسف بار نیز تاثیری در خارق العاده بودن انیمیشن Cars ندارد. این فقط مسئله قصه گویی و شخصیت پردازی نیست. این انیمیشن تکنیک های جدیدی را در انیمیشن و انیمیشن معرفی کرد که خیلی سریع به واقع گرایی بیشتر کمک کرد. حتی اگر با The Incredibles که یک سال پیش منتشر شد بسیار خلاقانه عمل کرد ، باز هم حرف های زیادی برای انیمیشن Cars وجود دارد.

اولین انیمیشن Pixar که در آن آثار هنرمندان مختلف به نمایش درآمد ، بسیار خوش شانس بود که توانست از چنین نعمت بزرگی برخوردار شود. دوستان لایتنینگ مک کوئین که وی را در این رقابت همراهی می کنند ، احتمالاً یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمیشن استودیوی پیکسار هستند و فراموش نکنید که رادیو اسپرینگز سیتی با وجود همه رکود و تلخی ، به سکویی زیبا برای روایت یک داستان احساسی تبدیل می شود.

رتبه 8: Monsters، Inc

به عنوان چهارمین انیمیشن سینمایی Pixar ، با عنوانی بیش از حد خیره کننده روبرو شدیم. شاید اگر اکنون بنشینید و روزهای کاری مهیج مایک وازوفسکی را تماشا کنید ، از انیمیشن نسبتاً کم کیفیت آن ناامید شوید. اما در سال 2001 ، کشیدن موهای بی پایان سه بعدی سالیوان واقعاً دشوار بود. فراموش نکنید که مایک و سالیوان به عنوان یکی از جذاب ترین زوج های مکمل دنیای انیمیشن بسیار دوست داشتنی بودند.

داستان همکاری وازوفسکی و سالیوان به تنهایی متفاوت به نظر می رسید. هیولاها معمولاً موجوداتی ترسناک هستند. اما در این انیمیشن ، آنها نه تنها مسئولیت های متفاوتی داشتند ، بلکه بسیار خنده دار و دوست داشتنی بودند ، اما این تمایز پایان ماجرا نبود. این هیولاها مجبور بودند انرژی مورد نیاز شهرهای خود را برای ترساندن کودکان تأمین کنند. از آهنگ های عالی و شخصیت های شیطانی دوست داشتنی این انیمیشن نیز نباید غافل شد.

رتبه 7: درون بیرون

بیشتر بینندگان انیمیشن Inside Out نمی دانستند که چه عنوانی بی نظیر در انتظار آنها است ، بنابراین از دیدن یک عنوان استعاری دقیق از همه احساسات انسانی شگفت زده شدند. سازندگان این انیمیشن معتقدند آنچه آنها خلق کرده اند عنوانی روانشناختی و پر از جزئیات است که سعی می کند به انسان ثابت کند بسیاری از آنها نیازهایی دارند که ممکن است برآورده نشود. انیمیشن Inside Out غم و اندوه پیچیده و متقابل انسانی را به بیننده می گوید و او را در مرکز همه ادراکات انسانی قرار می دهد.

در رزومه ارزشمند انیمیشن Inside Out یک علامت سبز وجود دارد که برای همه گزینه هایی است که آن را به یکی از بهترین انیمیشن های Pixar Studio تبدیل کرده است:

  • تخیل شگرف
  • احساسات تکاملی
  • زیبایی منحصربه‌فرد
  • شوخ‌طعبی با چاشنی حماقت
  • روایت دقیق یک داستان عمیق
  • تاثیرگذاری روی تماشاگر

رتبه 6: باورنکردنی ها 2

این انیمیشن یک بار دیگر ثابت می کند که Pixar در ترتیب سنجی توانایی تحسین برانگیزی دارد. سکانس هایی که نه تنها از نظر مالی بلکه از نظر منتقدان نیز موفق هستند. پرفروش ترین فیلم پیکسار ، سومین عنوان پرفروش دیزنی [زیر مجموعه Frozen] و هجدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما همچنین این فیلم دوست داشتنی تر بوده است.

مانند بسیاری از سریال های انیمیشنی که مورد پذیرش قرار گرفته اند ، مخاطبان با گذشت سال ها از انتشار قسمت اول ، بیشتر شده اند و در فیلم Incredibles 2 ، لحن آن تیره تر و مضامین آن روشن تر است. این عنوان خاطره انگیز (ما معمولاً انتظار نداریم که از انیمیشن های منتشر شده در سال های اخیر به نوستالژی جذابی تبدیل شود) یک انیمیشن بی عیب و نقص است ، اما نبود یک شخصیت شرور کاملاً ایده آل در این تولید Pixar کمی ناامید کننده به نظر می رسد.

رتبه 5: راتاتویی

در مهمانی ای که جذاب ترین انیمیشن های استودیوی Pixar دعوت شده است ، انیمیشن Inside Out به عنوان خیره کننده ترین انیمیشن معرفی می شود ، اما مهمانی هنوز به پایان نرسیده است و انیمیشن Ratatouille فرا می رسد. در مختصرترین و ایده آل ترین توصیف ، این انیمیشن درباره موش است که چنان اعتماد به نفس دارد که می تواند در یکی از بهترین رستوران های پاریس سرآشپز باشد. اگر این داستان توسط استودیوی انیمیشن دیگری ساخته شده باشد ، احتمالاً یک داستان نیمه دل خواهد بود ، اما جادوی پیکسار در این انیمیشن نیز نفوذ کرده است.

انیمیشن راتاتوی موش را به نام رمی معرفی می کند که اهدافی را مغایر با اخلاق خانواده اش می ستاید [که به نظر منطقی نیز می رسد]. اما تمرکز داستان به جای تمرکز بر درگیری رمی با خانواده اش ، تلاش او برای تبدیل شدن به یک آشپز دوست داشتنی است. البته نباید نقش آلفردو لینگوینی در موفقیت رمی را فراموش کرد. پسری گیج که در پای رمی رشد می کند و این تعامل بین این دو است که روایت پویا را کامل می کند. پیام آخر انیمیشن Ratatouille به ارزش آن می افزاید؛ هرکسی می تواند یک آشپز باشد و غذایی را که دوست دارد ایجاد کند.

سطح 4: باورنکردنی ها

این انیمیشن که اولین همکاری مایکل جیاچینو با استودیوی پیکسار بود ، می توانست یکی از ماجراهای این مجموعه باشد [که در آن زمان خیلی قدیمی نبودند]. آنها بردبرد را به کارگردانی فیلم Incredibles (شگفت انگیزان) اختصاص دادند که پیش از این فقط تجربه حضور در غول آهنین را داشت. با این حال ، این انیمیشن زیبا اما تأسف برانگیز که می تواند به سرعت به یک پیروزی پایان دهد ، تأثیر کمی در قمار پیکسار داشت.

انیمیشن Incredibles یک معجون خارق العاده است. تلفیق تریلرهای جاسوسی دهه 1960 با داستان های ابرقهرمانی و افزودن کمی درام خانوادگی ، آن را به یکی از بهترین فیلم های انیمیشن استودیو از زمان تاسیس پیکسار تبدیل کرده است. شخصیت های مکمل جذاب ، موسیقی چشمگیر و یک داستان جذاب باعث می شود انیمیشن های The Incredibles یک بازی ضروری باشد.

رتبه 3: کوکو

یکی از تفاوتهای اصلی Pixar با سایر رقبای انیمیشن در جایی است که شما تصمیم می گیرید کیفیت کار آنها را مرور کنید. در حالی که اکثر رقبا روند نزولی را ثبت کرده اند که در میانه راه با کار مناسب و معقول به شدت در حال نوسان است ، Pixar همچنان در بالاترین سطح ممکن به کار خود ادامه می دهد و حتی در آثاری که طی چند سال گذشته منتشر شده است ، از متوسط ​​کل کار خود فراتر رفته است. فراتر می رود

در زمانی که Pixar تمرکز خود را بر روی توسعه یک سری بازی های موفق منتشر شده در سال های گذشته در اواخر سال 2010 گذاشت ، انیمیشن Coco ظاهر شد. انیمیشنی که احتمالاً به سفارش مستقیم دیزنی ساخته شده است. فضای متفاوت در این انیمیشن بخشی از سیاست بزرگ دیزنی است. با گفتن داستان در میان فرهنگ ها به بیشترین مخاطب ممکن برسید. رنگ های جذاب و بی پایان ، موسیقی لمس کننده ، طرح ها و مضامین مکزیکی و آمریکای لاتین و داستان سرایی زیبا تنها برخی از موفقیت های Coco Animation است که آن را شایسته دریافت مدال برنز بهترین انیمیشن استودیوی Pixar می کند.

با این حال ، این فیلم انیمیشن مورد توجه منتقدان و مخاطبان نیز قرار گرفته است. برخی بر این باورند که نه تنها ایده اساسی انیمیشن ، بلکه برخی از طرح ها و شخصیت های آنها نیز شباهت انکار ناپذیری با انیمیشن “کتاب زندگی” دارد. اما انیمیشن تقریبا فراموش شده و شکسته شده از استودیوی فاکس 20th Century با انیمیشن کوکو قابل مقایسه نیست. این نام خانوادگی کلاسیک است که توسط پیکسار خلق شده و با تأکید بر تاریخ و روابط بین نسلی ، یکی از محبوب ترین جشنواره های مکزیک را روایت می کند. البته انیمیشن کوکو را یکی از صادقانه ترین کارهای پیکسار نیز می نامند که به سادگی و بدون هیچ ادعایی داستانی کامل را توسعه می دهد.

سطح 2: داستان اسباب بازی

شاهکار تکرار نشدنی پیکسار شاید بزرگترین دستاورد در انیمیشن کودکان باشد. شما به ندرت با کسی روبرو می شوید که از کودکی این فیلم انیمیشن را تماشا کرده باشد و در طول سالهای بعدی زندگی خود وقتی صحبت از اسباب بازی های کودکان می شود ، نام “داستان اسباب بازی” را ذکر نکرده است. احتمالاً هیچ انیمیشنی وجود ندارد که اینقدر به بیننده نزدیک باشد و برای همیشه جزئی از حافظه و درک او شود.

بهترین – رتبه 1: پیدا کردن نمو

از هر زاویه ای که به انیمیشن Finding Nemo نگاه کنید ، با عنوانی متمایز و برجسته روبرو می شوید که هر استانداردی را از بین می برد و همه معیارها را از ابتدا می سازد. حتی علاقه مندان به سینما که مدت هاست فیلم را تماشا می کنند ، با تماشای پیش پرده های این انیمیشن پنجم فیلم Pixar ، متوجه شده اند که این انیمیشن با تمام انیمیشن هایی که تاکنون تماشا کرده اند متفاوت است.

جالب ترین انیمیشن از بین تمام انیمیشن های استودیوی Pixar که هر ثانیه شگفت انگیز و چشم نواز به نظر می رسد ، دومین انیمیشن پرفروش این استودیوی محبوب است که هفده سال پس از انتشار آن است [با در نظر گرفتن نرخ تورم]. تفاوت اصلی انیمیشن Finding Nemo هنوز در دنیای انیمیشن خیره کننده است. هیچ انیمیشنی مانند این انیمیشن و دنباله آن نتوانسته است شفافیت آب اقیانوس را به بهترین شکل به تصویر بکشد. تماشای انیمیشن Finding Nemo به اندازه تماشای یک مستند فانتزی درباره موجودات اقیانوس جذاب و متفاوت به نظر می رسد.

شخصیت های جانبی بیشماری که هرکدام با یک چرخش کوچک به مسیر اصلی داستان می روند و مکالمات بین همه شخصیت ها بخشی مهم از فلسفه کلی سینمایی این انیمیشن است. مدال طلای مدال طلای استودیو Pixar داستان خود را مانند یک نخ در مقابل مخاطب قرار می دهد و به آرامی آن را باز می کند. مارلین و نمو به عنوان دوستان واقعی و احساسی گرد هم می آیند تا تعریف کاملی از یک دوستی ارزشمند ارائه دهند.