آموزش طراحی کارت ویزیت کارآمد و سودآور

آموزش طراحی کارت ویزیت کارآمد و سودآور

آموزش طراحی کارت ویزیت کارآمد و سودآور 150 150 admin

در فضای کسب و کار پر سرعت امروز ، کارت ویزیت شما باید طی چند ثانیه فرد را تحت تأثیر قرار دهد، تسهیل کند و با مشتریان ارتباط برقرار کند. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از مطابقت کارت ویزیت با فناوری و فرم های ارتباطی امروز اطمینان حاصل کنید. همچنین با کمک آموزش طراحی کارت ویزیت از صفر می توانید خودتان شروع به طراحی کارت تجاری برای حرفه خود کنید.

 

اگرچه اینترنت روشهای مختلفی برای برقراری ارتباط برقرار می کند ، لیستی از آدرس های ایمیل ، نام وب سایت ها ، دسته ها ، برچسب ها ، نام های کاربری و اعتبار نامه را ایجاد می کند که فقط مرورگر وب یا تلفن هوشمند هستند. می توانید آنها را به خاطر بسپارید.

نمادهای شبکه اجتماعی

فیلمنامه
واقعیت این است که برخی از افراد – بسته به ترجیحات یا شرایط خود – از برخی کانال ها تماس می گیرند. بنابراین مهم است که تجارت شما به نوعی باشد. وقتی کارت های ویزیت حاوی اطلاعات تماس ویژه هستند ، ممکن است نتوانید با شخصی که ترجیح می دهد از روشی استفاده کند که در کارت ویزیت مشخص نشده است تماس بگیرید.

شما می توانید با مراجعه به سرفصل های آموزش طراحی کارت ویزیت مسیر صحیح یادگیری را دنبال کنید.

فرم های تماس با مشاغل

راه حل
ادغام ، دسترسی ، ذخیره سازی.

پشت کارت ویزیت معمولاً استفاده نشده و موثر نیست. این یک املاک و مستغلات باز در کارت های ویزیت شما است و از طریق آن می توانید جزئیات تماس خود را وارد کنید ، اگر نه همه آنها. برای معرفی شرکت خود ، که آرم ، نام و مشخصات استاندارد شماست ، از جلو استفاده کنید.

 

طراحی کارت ویزیت کارآمد

برای سهولت در ذخیره اطلاعات در کارت ویزیت تلفن هوشمند خود ، یک کد QR قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد کدهای QR همراه با لیستی از مولدهای کد QR رایگان و برنامه های رایگان برای خواندن آنها از طریق تلفن هوشمند خود ، به پست وبلاگ ما درباره کدهای QR مراجعه کنید.

هر چقدر ارتباط راحت تر برای مردم باشد ، زودتر برقرار می شوند.
اگر قصد دارید در یک نمایشگاه یا رویداد صنعتی به نمایشگاه بپردازید ، آماده سازی کلید موفقیت است. راهنمای زنده ماندن ما در نمایشگاه تجارت به شما کمک می کند تا یک رویداد روان و موفق را برنامه ریزی کنید. قبل از برخورد به زمین حتماً این نکات را بررسی کنید.

انتخاب همایش و تعیین اهداف
نمایشگاه چگونه از استراتژی کلی بازاریابی و فروش شما پشتیبانی می کند؟ هنگامی که سازماندهی خود را شروع می کنید ، اطمینان حاصل کنید که تمام نمایشگرهای صنعت خود را بررسی کرده و یکی از موارد مناسب شرکت خود را انتخاب کنید. شبکه خبر نمایشگاه تجارت مکانی عالی برای کشف رویدادهای برتر در انواع مختلف است.

دو نوع نمایشگاه اصلی ، عمودی و افقی وجود دارد. نمایشگاه های عمودی در یک صنعت تخصص دارند و به طور معمول شرکت کنندگانی را که در سراسر زنجیره تامین در آن صنعت کار می کنند ، جذب می کنند. نمایشگاه های افقی به گستره وسیع تری از صنایع می رسند ، اما غالباً به شرایط خاص در طول زنجیره تأمین می پردازند. به شما کمک می کند تا در نوع نمایشگاهی که شرکت خواهید کرد و چگونه می خواهید مخاطبان خود را در آنجا شرکت کنید ، کمک کند.

ایجاد یک استراتژی غرفه بسیار کلی که همه را به خود جلب کند راهی مطمئن برای جلب نظر هر کسی است. از هدف قرار دادن بخش خاصی از بازار یا مخاطبان هدف در این رویداد نترسید. همچنین به شما کمک می کند پیام های شما با عناوین کنفرانس ، موضوعات یا پست های کلیدی همسو شود. این به سلول شما کمک می کند تا به عنوان مرتبط شناخته شده و منافع شرکت کنندگان را برطرف کند.

همچنین تعیین اهداف خاص برای خود و شرکت در هنگام برنامه ریزی برای نمایشگاه در یک نمایشگاه مفید است. شما قصد دارید با سلول خود به چه چیزی برسید؟ تولید آگهی ، فروش یا فقط یک استراتژی تجاری؟ برای اندازه گیری موفقیت خود از چه معیارها یا KPI استفاده می کنید؟

نکاتی برای راه اندازی غرفه Tradeshow | MMPrint.com

برنامه ریزی مکان سلول شما
مکان سلول مهم است. به شما کمک می کند تا از ابتدای کار به طور فعالانه به دنبال یک مکان عالی بگردید. برای بهینه سازی فضای غرفه خود برای ترافیک پا ، با برگزارکننده رویداد در یک معامله کار کنید. غالباً با ورود زود هنگام و درخواست یک مکان خاص ، می توانید مکانی را برای دستیابی به اهداف رویداد خود بهینه کنید.

اگر مکان غرفه شما کمتر از حد ایده آل است ، نگران نباشید! کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا از فضایی که در اختیار دارید بیشترین بهره را ببرید.

پوسترهای آویزان بالا راهی عالی برای برجسته شدن در مقابل رقابت هستند ، مخصوصاً اگر جایگاه شما مانع باشد. بنرها را می توان روی وینیل یا بوم چاپ کرد و می توان با توجه به رنگ و نشان تجاری شما سفارشی کرد. تأکید کنید ارزشی که مشتریان هنگام بازدید از غرفه شما دریافت خواهند کرد. اعلامیه شما ممکن است اولین تعامل مشتری با شرکت شما در نمایشگاه باشد – به این فکر کنید که چگونه برای جذب مردم بهترین استفاده را از املاک و مستغلات می کنید.
نورپردازی را در نظر بگیرید. اگر در گوشه ای تاریک گیر کرده اید ، به یک فانوس دریایی برای مخاطبان هدف خود تبدیل شوید. به استفاده از نورپردازی برای تأکید بر تمرکز محصول یا علامت فکر کنید. فقط مطمئن شوید که چراغ های شما آنقدر روشن نیستند که مشتری را از این کار باز دارند.

ابتدا پایان را در نظر بگیرید
آخرین توصیه ای که ما برای برنامه ریزی حضور موفق غرفه در نمایشگاه داریم این است که شکستگی غرفه را در مرحله طراحی خود برنامه ریزی کنید. دانستن اینکه چه نوع کارمندی را برای اخراج و ارسال غرفه خود به خانه نیاز دارید ، به شما کمک می کند تا رویداد خود را بدون دردسر خلاصه کنید.

در طول برنامه ریزی ، عناصر غرفه هایی را که به راحتی بسته بندی می شوند ، در نظر بگیرید. ما پوسترهای قابل جابجایی را برای رویدادها دوست داریم. هنگامی که غرفه های خود را برپا می کنند لازم نیست نگران پیدا کردن مکانی برای آویزان کردن آنها باشید. می توانید آنها را برای رویدادهای مختلف یا جریان ترافیک در غرفه به صورت استراتژیک جابجا کنید. از همه مهمتر ، جدا کردن و ارسال آنها به خانه آسان است.

وقتی نوبت به پایان رسیدن این رویداد می رسد ، چند لحظه وقت بگذارید تا در نظر بگیرید که چه چیزی خوب پیش رفته است و دوست دارید دفعه بعدی بهتر شوید. اهدافی را که در ابتدای فرآیند تعیین کرده اید در نظر بگیرید و آنچه را اندازه گیری کرده اید بررسی کنید. سرانجام ، فراموش نکنید که از تلاش و زحمت زیادی که برای نمایشگاه خود کشیده اید تجلیل کنید.

آیا نکاتی برای تهیه نمایشگاهی برای یک رویداد موفق دارید؟ ما دوست داریم در زیر از شما بشنویم. برای ما نظر بگذارید و به ما بگویید چه چیزی برای شما مفید است!